Lovisa-

heey. har inte bloggat på as länge. sry.. verkligen inte meningen. seriöst!
hmm jadu för på valborg var jag med fanny olivia pontus och massa sen så stack jag och olivia på stan men rebecca dissa så vi va med marcus ludde fralle och jerry. har varit i sthlm oxå där jag hade tävling och sen träffade olivia jalle ängla elias och hans kompis. sen när jag kom hem så hängde jag med olivia marcus och jonas :) as bra valborgshelg! 
ni ska få lite bilder oxå :] heh idag har jag bara chillat galet med olivia btw.. se ya ;)
 

först valborg..
    

sthlm resan..
   

söndag+idag..
  

Kommentarer
Postat av: MOa

men snyggingar xD

2009-05-04 @ 22:57:41
URL: http://meimoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0