ängla

hejhej, har inte bloggat på länge jag vet, har blivit så tråkigt, så har jag utegångsfördub så¨har liksom inget att berätta om. Lollo kommer i alla fall i morgon, ska typ shoppa med henne då i alla fall vad vi hade tänkt. hahah som tur är det också den 20 i dag så.... haha men i alla fall i dag så var jag med Bella lite haha vi typ målade en sk8 bord med såna där färger vet inte vad det heter men hoppas ni fattar:P hahaha sen var hon tvungen att dra hem. haha annars har jag bara latat mig och tittat på tv hela dagen, finns inte så mycket annat att göra, ska i galla fall börja blogga igen XD eller inte







haha kanske inte snyggaste bilden men i alla fall(A)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha på dej oxå :S

2009-05-22 @ 01:44:00
Postat av: Anonym

ta bort godis påsen....

2009-05-24 @ 16:37:41
Postat av: Sofia Nagy

SV: haha va menaru med de ängla xd?

2009-05-27 @ 20:32:37
URL: http://queenof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0