LovisaHedbergNilsson

tjoueee. sitter vid datan. ska typ dra snart men tänkte skriva ett kort inlägg före :) hmm har inte hänt så mkt, efter skolan stack jag till stan och träffade rebecca jag fick en tröja av henne som, födelsedags present sen så köpte jag ett shampooo. (tony&guy) hmm ja sen så har dt väl inte hänt så mkt. mina sista timmar siom femtonåring nu då ;) ahhaha fyller år imorgon. och jag taggar faktiskt :] fick veta att dt gick as bra på nationella i svenska. :D VG VG+ och MVG hahaha dt ni :] aja ska snackis i tele typ nu. aja herrå
pussis ;*


Kommentarer
Postat av: statussyskonen.blogg.se

statussyskonen.blogg.se

statussyskonen.blogg.se

statussyskonen.blogg.se

statussyskonen.blogg.se

statussyskonen.blogg.se

2009-03-27 @ 20:03:23
URL: http://statussyskonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0