Loviiiisa

tjoueeeeeehhh. sitter på pappas bärbara maaaac. as härligt. hmmm ängla man kan ju ndra vem som fixat virus på våran andra :] haha nej sry nu ska jag inte vara dum. hmm dt hr inte hänt så mkt idag. fick veta vad ag tep ska göra på påsk och dt ser så sjuuuuuukt jvla långtråkigt ut jag dööör -.- hmm skulle ju först vara med Elias men sen så rann dt väl bara ut i sanden. sen så blev dt att jag skulle med mamma och familjen till hemavan men nu säger pappa att jag ska vara hos honom plus att dt blir begravning den 17onde så jag och pappa kan inte heller fara till stugan som vi tänkt så dt blir typ att sitta hemma.. SNÄLLA skjut mig.. så fucking tråkigt! aja måse dra men hare..
pussis

Kommentarer
Postat av: Ängla Andersson-J

aa det är då inte jag som fixar virus gmn :P det är du som som hmm laddar hem massa skit elller neej du tittar på porr lollo du får inte titta på porr du får virus på datorn!!!!!!!

2009-03-19 @ 22:33:31
URL: http://anglalovisa.blogg.se/
Postat av: lolllllllo

AHHAHA MEN FUCK YOU :] sluuta med sånt där.. dt blir ju fan pinsamt :]

2009-03-25 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0