Ängla

hejsanhoppasan:O  kom nyss hem har varit med massa kompisar pallar inte drabbla upp alla :) meen så solade jag så nu är jag brun hahaha men ser att jag har fräknar :( det är inte vackert... blää meen det är bara sminka över :P seen så längtar jag tills den 20 ni vet varför :) jag får mitt barnbidrag då skojja neej meen lollo kankse kommer om det nu blir så längtar som vanligt :) sen i morgon ska jag tvinga med bella inn till stan efter som jag måste shoppa lite :P skit skojj om nu det blir så :)

Kommentarer
Postat av: the beest

heeting

2009-03-11 @ 16:31:05
Postat av: Ängla Andersson-J

tycker itne du ska titta på dem dära bilderna dem är barn förbjudna!!:O

2009-03-12 @ 07:25:23
URL: http://anglalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0