Ängla

hejsan svejsan, i dag så har jag inte haft särilte kul joo jag täffade juh tove, yasse och sabri min älsklingar(A) meen i galla fall skippa skolan i dag gen:S orkar inte med den bara eller egentligen handlar det inte om det utan sarre killen hahaha blää han fråga efter mig också i galla fall vad bye sa, så nu vill jag värkligen inte gå ditt.... hatar honom veräkligen:S bella kommer inte till skolan i mrogon heller hon har varit sjuk hela veckan nu:S så det blir inte den planerade fredagen :( .... ajaj meen den hära veckan har i galla fall sugit, så meningslöst..... .som ni kanske förståt kommer inte Lollo heller så det suger också gör grejen dåligare, kan itne sova på kvällarna längre det är rätt jobbigt det med. hahhaha skit samma har det bra och puss hej:)(L)(L)(L)(L)(L)





(hahah en liten flummig bild på mig och  mina älsklingar) puss på er:)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0