ängla

hej, den hära helgen har typ varit toppen om man tar bort slutet på fredagen
 så hade den värkligen varit det. hahaha kan inte säga vad som hände efter
som jag inte vill att det ska komma ut eller jag har lovat att inte säga något....
( är JÄVLIGT ÄCKLAD i galla fall).
men i galla fall lördagen bleb perfekt jag fick ljuga lite för pappa men spela roll
det var värt det. jag åkte till e-tuna och träffade sarah, annaklara och cattis
och vi hade fett skojj asså:P hahah gör lätt om det (A) så klipte bella mig
igen föresten lite kortare blev snyggare också japp.
föresten yasse du är bäst gör allt för dig gmn. men i galla fall ska fixa
mig nu så jag komemr i tid till skolan puss hej :)<33


( sabri och jag) lite muppad bild men ändå(A) så har vi någons häk på bilden också ;)

Kommentarer
Postat av: tove

SV: haha vrf då?<3

2009-03-16 @ 19:12:01
URL: http://dagermans.blogg.se/
Postat av: Ängla Andersson-J

vadå vf då?

2009-03-16 @ 20:17:24
URL: http://anglalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0