väääärd dag? nej, enligt Lovisa!

hejhej, har inte hänt så mkt idag.. bara massa körande.  först så vare tänkt att jag skulle träna så pappa kmr in kl halv 10?!?! och typ tror att jag ska orka gå upp... nevvah. iaf så blev han fett sur men jag somnade om (A) sen kmr ängla in och bah LOLLO KLOCKAN ÄR HALV 2 och jag typ flyger upp och är hel deppig för att jag sovit bort hela dagen.. sen när jag går in i köket så är kl 12.20 jag bah menåååå och så går jag till ängla och då ligger hon och sover ?!?!?! gulligt av henne att typ väcka mig sen bara gå och lägga sig och sova igen!

hmm jag och ängla fick ju punktering på min moppe igår och fick gå 2mil för att komma till huset.. mitt ute på landet -.- iaf så åkte jag och pappa och hämtade den och sen så körde vi in och ut till stan hela tiden  fick iaf ett nytt däck så dt e braaa.

hmm nu ligger ängla och sover... (fan vad hon sover) aja hon har typ vänt på dygnet! aja menmen! heh har en bild från idag som jag lägger in... verkligen gulliga outfits och inget smink och risigt hår menmen dt duger (A)



Kommentarer
Postat av: bella

söta!!

snygga byxor ängla ;)

haha ängla sover hela tiden (då menar jag inte på natten)

2009-07-02 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0