tove gäst bloggar

Jaha då sitter man här vid lilla änglas dator, och slappar redo att ge mig ut i stan för inhandling av en sak, en hemlig sak som ni hjärtegossar inte får reda på fören vi andvänt oss av "hemligheten" då får ni nog reda på mycket mer än vad ängla nog vill att ni ska få reda på, kan ni gissa vad vi ska köpa? Om ni är smarta gossar som går i skolan och studerar, tror jag ni vet vad jag menar. Iallafall jag tänkte berätta en liten sak för er om Ängla en hemlis, ja ni hörde rätt jag använde mig av mitt missbrukade ord igen "hemlis" jadu är man liten så får man säga saker som hemlis. anyway hemlisen är (trum virrvel) hon älskar gamla disney låtar, just nu sitter vi och knarkar lejon kungen i en cirkel av liv för att vara exakt. But sweet heart's we have to go wish uss luck! kisses  

Kommentarer
Postat av: ängla andersson-j

jasså gumman gör jag?:O

2009-06-11 @ 20:02:36
Postat av: hemligt :)

hahaha hon kan stava nu?

2009-06-11 @ 22:35:45
Postat av: Lollo

haha vem är hampus?

2009-06-14 @ 12:57:08
Postat av: ängla andersson-j

jag vet inte, någon som läser våran blogg i alla fall^^

2009-06-14 @ 14:14:05
Postat av: Anonym

bajs i högar

2009-06-14 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0