Loviiisa

hejjjj, jag e så himlaaa trött.. haha ja Olivia drog ju idag elr rättare sagt imorse (till australien i 2 månader) goshhhh och eftersom att jag och Fanny är så himla bra kompisar så klev vi upp 5 för att vinka av henne på flygplatsen hahah hej och hå när vi skulle parkera min moppe så ställde vi den brövid ''flygtaxi'' haha jag vet inte vad som tog åt mig men jag fick sjukaste skratt anfallet och asså kunde nästan inte stå upp. jag bah fanny ska vi ta med ngr när vi ska dra.. hahah moped taxi... aa jag vet :] fanny tittade på mig som ett ? och bah asså hej normal. fast jag såg nog att hon skrattade lite :] men ni vet ju hur lätt man skrattar då man e trött. menmen :)




i will be waiting for you darling ;*

Kommentarer
Postat av: Becki

fin blogg ! ;)

kolla gärna in min :)

2009-06-23 @ 16:01:43
URL: http://uuniks.blogg.se/
Postat av: amanda

snyyyyyyyyyyyyggglovisa (L)

2009-06-24 @ 00:45:41
URL: http://aawmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0