min hatt den har tre kanter, tre kanter har min hatt, och har den ej tre kanter så är dt ej min hatt!

hejhej alla läsare^^ rätt dryg dag men har typ inte vågat gå ut brände sönder ryggen och benen så har inte velat att det ska bli värre:P meen fått lite färg i alla fall:D hihih så har jag tagit ett dopp i sjön också var ju så himla varmt att sitta inne, så var det ju fint väder också så var lite depp att jag inte kunnat gå ut:S meen nu sitter både jag och lollo inne och latar oss inne på vårat rum typ lyssnar på lite musik också(A) harfortfarande ingen täckning på min mobil, skit jobbigt(A) tove hade nog rätt att jag inte skulle klara mig utan den en sekund:P har ju lyckats hitintills i alla fall. meen snart dör jag assså:O det man inte gillar med det här palestina huset, ligger liksom för långt bort:P men annars är ju det rätt härligt med strandtomten och det.



fulaste bilden men jag bjuuu!

Kommentarer
Postat av: bella

hahah fin hatt, saknar dig i morgon åker jag till turkiet :'( <3

2009-07-02 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0