glitterXD


vi skulle typ i väg med skolan till kungsträdgården o dryga med någon jävla orientering skit drygt, men hahah med Bella o Tove kanske det inte är så tråkigt.
jag och Bella hade typ glitter krig i åhléns så vi gick runt glittriga i hela fucking stan hahah skämde ut som lite men det är man ju van med, hahaha bara man rörde på sig så ramlade av glitter, menar verkligen mycket glitter så. hahahaXD
glittret sitter än kvar nu Tove var då också men men hon ville inte vara glittrig -.-  XD efter jag har duschat asså lyckat eller vad?XD i galla fall måste titta upp när jag ska till Umeå i sommar(A) måste träffa Lollo asså min älsk:P i alla fall som ni märkt har den jävlen slutat blogga, måste säga till henne eller vad tycker ni? har i alla fall skolavslutning på fredag längtar som fan asså(A) hahaha eller vem fan gör inte det?XD ajaj byebye har inte så mycket mer att skriva XD


föresten en grej jag stör mig på skriv namn när ni kommenterar(A) ^^ //´ÄnglaXD


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bra stavat...not

2009-06-10 @ 01:24:53
Postat av: hemligt

hahah bra stavat...not

2009-06-10 @ 01:30:39
Postat av: Anonym

det finns folk somm har dyselexi också.... om du visste det?

2009-06-10 @ 07:47:35
Postat av: hemligt

nehe det viste jag inte... helt nytt ord för mig xD vem frågar du?

2009-06-10 @ 21:02:10
Postat av: Anonym

HAHAH,Han/hon som skrev "bra stavat.... not" HAHAHHA vet inte äns hur detstavasXD

2009-06-10 @ 21:36:04
Postat av: Anonym

tove?

2009-06-10 @ 21:37:44
Postat av: Nina

haha, samma här! vad vore greys utan dom?! :D

2009-06-14 @ 20:17:18
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0