änglaa-tider förändras..

dt e ganska sjukt hur man påvärkas av andra... hur ngn man varit jävligt tajt med bara helt utan anledning inte kan umgås längre och vill häller inte ha ngn kontakt, som tex slutar skriva sms, slutar ringa och helt enkelt struntar i att man finns. känns precis som att man inte existerar längre.. helt utrotad från deras minne!
tnk alla minnnen, tänk alla glada stunder vi haft tsm. allt vi gått igenom. betyder det ingenting längre? när allt bara är som bortblåst? tur att minnen finns så man har ngt att glädja sig med.. tur att äkta vänner finns så man kan vända sig till dom när andra sviker.. dom man tror är ens äkta vänner som visar sig senare vara falska!
men jag gissar att dt är såhär att man aldrig kan lita fullt ut på ngn. Sen om man ngn gång hittar ngn man kan lita fullt ut på så måste man hålla jävligt hårt i den personen för den är jävligt sällsynt och den vill man inte missta!
men ni, ni två är inte så äkta.. dt är bara skalet. jag trodde ni var äkta men just nu vet jag inte vad jag ska tro.. aja vi får se hur det blir!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0