ängla

hejhej, varit med bellis idag blev inte ås länge efter som lilla jag vaknade vid tre något ting hihi, jaa det är ju det bästa med sommar lov menar att ha sov morgon ahhaah kanske drf man kommer för sent till skolan varig dagXD hahaha jaja ska sova tidigt, bellis ska ju konfirmera sig i morgon hahaha hon ska sjunga i kyrkan också så måste vara där liksom haha måste höras:O hon som klagar så mycket på att hon är "tondöv" hahah det är hon verkligen inte, haha det är nog jag som e det speciellt när man e hes som jag e nuXD fattar inte ens varför flickan klagar. men men.


jag och cattis i e-tuna,man kan ju undra vad vi gjort?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, ängla tondöv är inte om man e hes eller inte XD

2009-06-22 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0