KlätterapaLovisa

heyhey, har just duschat.. ohh gud vad sköönt :D rakat benen och skit omg i love it! dt är fett äckligt med tjejer som har håriga ben.. asså seriöst jag vet inte om jag vet ngt äckligare.. euhh skabb, och sen finns dt ngt finare än knallrosa lite glittrigt nagellack och sen bruna händer? naae skulle inte tro det va. bara så ni vet så stör jag mig på tjejer med ofixade naglar. om man inte vill ha ett färgat nagellack så kan man väl köra på genomskinligt? åhh snälla dt är inte så jobbigt och det blir så mkt finare, men aja :]

har just ätit middag med familjen och så :) idag har de varit en häärlig dag. spenderade  hela dagen vid ett berg.. kan ddet bli bättre? naae nästan inte faktiskt. jag kunde varit lite piggare men annars top notch... alla som känner mig vet ju att jag lever för klättring, fan det är en stor del av mitt liv!! tagga junior SM nuuråå hah jag ska göra dt bättre ifrån mig nu, det kan ni ge er på ;)

lägger in bilder från klättringen ... ENYOY!











HAHAHAHHA, dt här diggar vi skarpt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0