Lovisas Mobil!

Juste min mobil är tbx (har haft min gamla i en vecka nu!) Ja för er som inte vet så vare så att jag tappade min kära/älskade/underbaraste laddare i vattnet när vi var ute och segla. Nu är det säkert många av er som tror att jag faktiskt lät den sjunka till botten? men aldrig i hela mitt liv att det skulle falla mig in! faktum är att jag flög i efter med kläder och allt. hämtade upp min älskade och sen kämpade jag i 2h för att få den torr, ja jag använde mig av alla möjliga sätt. men tyvärrr. nr jag s atte i laddaren i kontakten och anslöt mobilen så ffunkade den och jag blev så sjuuukt glad och sen han jag bara vända mig om så sa dt ''POFF''. min laddare brann och jag fick inte ngn chans att säga hejdå. men jag fick lov att gå vidare och vara glad att min mobil inte gick sönder.. jag klarar mig utan min laddare.. för nu har jag en ny (A) elr inte riktigt en ny men jag kom på ett annat sätt som jag kunde ladda min tele på så hah min iphone e tbx ;) back in buisness!

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0