Lovisa

hejhej. ser att ängla inte har uppdaterat ngt? fy skäms.. hon som ändå varit hemma heeela dagen. iaf så klev jag upp 07.30 och begav mig hem till mamma. vi skulle ut till norrbyskär eftersom att min älskade rebecca konfirmerade sig idag. Shiiiiiit fan en månad vare sen jag träffade henne sist, snacka om att jag blev glad då jag ser min blonda älskling. hah det blev ett härligt kramkalas iaf :]

ja nu sitter jag här och kolla in en grym blogg. Min brorsas kompis.. viola! hon sminkar fett bra och man blir så himla inspirerad... aja här har ni den iaf http://killercolours.blogg.se

lägger in en bild jag tog nyss.. inte den snyggaste men den funkar..


 

Kommentarer
Postat av: jacob(;

lovisa, du e finast(L)

2009-07-12 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0