LoveLovisa

hejhej. sitter här nu. tänker skriva ett sista inlägg elr dock mitt första för dagen men jag tänkte gå och lägga mig nu men ja. har inte hänt så mkt idag. sitter just nu och snckar med en sjuuuuukt söt kille på msn och jag antar att han kmr läsa dt här men hah skitsamma :] hmm ängla ligger och SOVER här bredvid mig hmm jo hon har vänt på dygnet.. hon somnade fan 21.00 otroooligt fan! menmen.. natthi!


LoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLove


You'll never find
No one in this lifetime to love you like I do
So never mind
Things that people say that I'll never hurt you
You'll never find
No one in this lifetime
So never mind
That time and wind


Kommentarer
Postat av: din älskling

(L)

2009-07-02 @ 00:22:10
Postat av: Mr. XXX

Fint inlägg gumman.

2009-07-05 @ 18:42:10
URL: http://Mr.xxxcocks.enzon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0