änglish





hejhej, vaknade nys eller nej för två timmar sen kl 6 ahahh fan vad ja sovit dåligt här, har ont i ryggen fast det har jag alltid men inte så hära ont menmen jag över lever, och lolllo jag sover inte hela tiden jag e bara jävligt trött(A) kl 10 ska  alla fall jag ner o väka den jäveln ,sen ska vi typ in till stan äntligen fast kommer vara skit trött men det löser sig, det är väl bara ta en energi grej:P hahaha fast då blir man flum och då går de inte så himla braXD hahahah jaja




Kommentarer
Postat av: Emil Lindström

hahahh har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. så jävla fult hahaha hittar bloggen av en olyckshändelse hahahahahahh <3

2009-07-02 @ 09:42:21
Postat av: ängla

asså om du försökte vara taskig dr fattade jag inte ens vad du mena?^^

2009-07-02 @ 11:02:48
Postat av: Tove

fy fan va söt bild! när kommer du hem? saknar dej jue :(

2009-07-03 @ 20:38:45
Postat av: Anonym

hihi, jag kommer hem innan den 20 gumman<33

2009-07-08 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0