-.-

hejhej, sorry pallade inte blogga i går, haha när jag komm hem gick jag direkt och la mig. jag och lollo var ju ute och shoppa i går:O men i alla fall se när vi skulle hem då säger jag till Lollo att sätta sig på fel buss, haha smart jag är:O sen är jag tvungen att åka till henne plus att jag var skit trött:O sen när man var där då ringen lollo till en och baah "vart är du nu? jag är i alla fall i gullmarsplan"  alltså har jag suttit på den dära fucking bussen 20 min i onödan-.- sen nästa buss som går hem till mig går om 1 timme lyckat. sen när man äntligen kommit hem då är amn utelåst. höhöhöh och det västa är att min bror inte pallade öppna till mig jävla data nörd serisöt:O sen typ två timmar efter det då kommer min fasra och öppnar dörren :O
  


aja i dag ska jag i alla fall vara med amalia elelr ja lite senare:) vet itne rikigt hur det blir men tror vi drar och solare eller något sånt kulig:) sitter i alalf all och väntar på henne nu:D


bild kommer sen:* <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0