Visste du att?

http://hexiadetrix.files.wordpress.com/2008/08/noter11.jpg
Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe? kappast värt det, eller skulle du göra det för en koppkaffe? Jag kanske kanske skulle gör det för en kopp te eller inte. haha. Just nu sitte jag hemma hos Tove och bloggar. Det va sjukt länge sen vi var nu med påsklovet och allt som kommit imellan... Men iallafall nu sitter vi här och kollar igenom gammla bilder hahah de e klart att min favvo är den med flummflummflumm. Tror att Tove har den på sin Facebook så adda henne, Tove Dagerman heter hon där men finns också på Dagermans.blogg.se hehe, Jag ska snart fixa facebook så då finns jag under Ängla andersson-jonsson. ADDA MIG det är ett krav. bloggar mera senare PUSS ALLA SÖTA OCH FULA FÖR DEN DELEN!










Kommentarer
Postat av: hemlig berundrare ;)

hihi skriv mer om dina kompisar, ängla? haha du skriver så lite....



jätte fin blogg, kul att läsa ;) <333

2009-06-04 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0