Loooovisa

hejjjj har inte bloggat på länge och jaa men dt har hänt lite grejjs så jag har inte pallat. men iaf så har jag och hampus en deal nu och den får han fan hålla :) hmm har inte hänt så mkt idag mer än att jag tog tag i mitt liv och dt gick as bra i skolan! hmm tanken av att ängla kmr imorgon gör ju bara att jag blir så uppspelt ;D helt ortoligt, hmm ska gå och typ ta mig ngt att äta sen så blire ju träning... åhh fan vad härligt jag längtar redan :D hmm jag fastnade för en grymt bra låt, den heter Love story - taylor swift. hmm hittar nog ngn bild på datan men ni får ha dt såbra så länge då!
pussis ;*



Kommentarer
Postat av: Anonym

DUUUUTIGGER SPÖÖÖÖÖ! TABORTVA????!!!! / REB

2009-04-06 @ 18:18:16
Postat av: ängla andersson-j

hahah ni är så söta så det behövs inte (L):)

2009-04-07 @ 12:36:24
URL: http://anglalovisa.blogg.se/
Postat av: reb

du babe, snälla, radera bilden.

btw, älsk så har jag en mouli. puss.

2009-04-23 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0