Lovisa

heeeeeey. har inte skrivit på verkligen länge och jag ser att besökaantalet rasar. hmm ängla dt får vi fixxis. sitter hemma nu. min data funkar fortfarande int hmm vi har fått ngr papper med beskriving hur vi ska göra så jag ska nog dra mig uppåt mot mitt rum och fiiixa, hmm jadu dt har hänt massa men vi tare dååå sen då ag har min datis :] hmmm ängla kmr till påsk? ja dt är iaf vad jag hoppas pååå så nu bella tove yasse sabri och alla andra tar jag snart över ängla liite. om dt är ok? heh äsch ag skiter i att fråga hon är ju lixx ändå mer min :] aa nu ska jag typ dra men mste bara säga tt olivia jag tänker verklige på dig och jag älskar dig mer än allt annat bby! aja hejdåå
pussis ;*




Kommentarer
Postat av: Anonym

skojjar du? hon är fan min lillla skit unge

2009-04-04 @ 21:48:00
Postat av: ängla andersson-j

jag vet varför det har slutat besöka:P joo för jag skrive inte lika ofta längre (A) hahaha skojja

2009-04-04 @ 21:49:15
URL: http://anglalovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sötnosar

2009-05-10 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0