Loviiiiisa

hejjj har inte skrivit på länge. dels för att våran data e cp och dels för att jag har haft dt fullt upp hela veckan.. sjukt kul har dt varit iaf! hmm nu sitter jag här hos mamma, väntar på att klockan ska bli 4 för då ska jag dra ner till stan och möta upp Olivia sen så ska vi väl bara chilla! hmm jag btw gaaalet trött och vet inte vad jag ska göra av mig sj. kanske lägga mig i sängen en stund? (A) heh vi får väl se hur dt blir med dt :) kl 8 ikvl så bär dt av till övik och så. Mormor har ju som sagt begravning i morgon. elr asså dt är ju inte hon som har den men asså ja ni fattar. åh juste jag har en tävling i sthlm den 1a maj.. ihhhhh tagga nurå (A)(A)(A) aja ska dra hejdå pusssss





Kommentarer
Postat av: ängla andersson-j

2009-04-16 @ 22:03:29
Postat av: ängla andersson-j

vahh ska du till stockhlm 1:a?(A)

2009-04-16 @ 22:04:25
URL: http://anglalovisa.blogg.se/
Postat av: Lolllo

jaaa tävling juhe ;)

2009-04-19 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0