ÄNLGA

hejhej!
länge sen jags skrev nu vah, ahha joo men har inte pallat  bloggar bara när jag har riktig tråkigt juh haha intressant o veta eller hur:P nej men har inte hänt å mycket den här veckan bara massa plugg och det här evighets ute gångs förbudet  hahaha:P så har jag tappat bort mina örhängen så har typ halv sur för det menar jag kämpade som fan för att göra dem där fucking hålen  asså har ja inga pengar till nya så det är väl skit samma med det. hahaha jaa asså skulle jag till görnan i morgon efter som jag har ute gångs förbud får jag inte det...... ska typ vara ´med tove i morgon i stället haha fast fattar fortfarande vf jag inte får åka ditt när jag får vara med henne aja:P blir väl att sitta hemma  resten som jag gjort i flera veckor nu suck. hahah men i dag var jag typ med Tommy o bella hemma hos Johan hahha han var ju då också... meen sen komma i alla fall felicia o Matilda torr jag hon hete :P hahaha jag är bäst på namn asså^^:P ajja finns inte mycket mer att säga<33

lite bilder fån umeå :P





Fulaste bilden ever jag är iten ebräd emn spela roll:P

PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: N I K I T A

Svar till Ängla;

Jaa, jag tog igår :)

Nej, man får ta om man har målsmans underskrift, och jag fick lov av både mamma och pappa :)

2009-04-25 @ 17:40:16
URL: http://nikitaz.blogg.se/
Postat av: Tove

ängla kom igen skriv nu! saknar dina inlägg, kram

2009-05-02 @ 21:00:51
URL: http://dagermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0