ängla påsklov

hej hej, sorry om jag inte skrivit så mycket under lovet nu eller VI inte skrivit men i alla sitter typ o dricker te nu(A) sa snart typ gå till skolan men tar nog bussen senare som vanligt då:P hahha men i jag måste ju i alla fall berätta nu vad jag och lolloz gjort under lovet:P haha blev inte så mycket stan som jag hade hoppats men det överlever vi utan, så skulle vi typ åka skidor någon stans men det skippa vi också för vi typ bråkade med mamma men det är ändå inte så himla kul att göra det så annars satt vi bara hemma o tråka i huset i paletsina ligger så jävla långt bort asså!! jaa man ville ju inte dräkt vara ute efter som det var så jävla mycket snö så vi satt väl innne vid datorn så kul kanske det inte låter men det var rätt kul haha men vi hittade  i alla fall något att göra  typ live på pea hahah det var fan vårat liv i 3 dagar gud låter som vi har haft skit trist men vi gjorde ju mycket mer än så hahaha  meen så fixa jag lollo o oliva att polisen kom , vi klättra upp på något tak inne i stan hahaha oj oj men det var i alla falll skit läskigt så var det någon snubbe som fotta oss när vi satt där hahahha. så på vägen ner så var det så hära ett mjölk paket som stod så var jag tvungen att hela ut det så lollo fick sur mjölk i håret hahahahhahaha fast jag fick gå och jävlas med den dära lukten i en timme sen så det kanske inte var så smart.

men i alla fall det är fest typ den 20 maj eller släkt träff då kommer lolloz ner längtar fett mycket(L) hihihi men jag ska också åka upp innan hon kommer hon ville så gärna det och allt för lollo liksom

så ska jag lägga ut en gammal video på mig o lollo haha vi var lite flummiga så den är lite cp meen visst skämmer nog ut oss om jag lägger ut den men skit samma!






pusshej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0