- Lovisaa

heey. sitter vid pehås data för min har inget internet.... åhh snälla fixa dt :( hmm idag så slutade vi 1 och då drog jag och Lina ner på stan. hon skulle köpa skor mm så dt gjorde vi.. sen blev dt subway och mat där.. träffade dess senare på Donken och sen så skulle lina hem så jag körde hem henne och sen for jag tbx :) då träffade jag dess och vi fick syn på min mamma som hade köpt lite kläder så vi pratade lite med henne och sen så fick vi glass av henne! efter dt så träffade vi ullis och sen så skulle jag dra så dess gick med mig och då träffade vi Holm lite hastigt men men hahaha vi stötte på en glassbil som dess öppnade en dörr på(A) ahhaha inga mer kommentarer om dt. hm ja nu ska jag snart dra på träning och så men ja ni får ngr bilder från idag.. pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0